Το ερευνητικό έργο eDea αναπτύσσει μια ψηφιακή παρέμβαση για την προώθηση της δημιουργικότητας σχεδιαστικών ομάδων. Η ψηφιακή λύση του έργου απευθύνεται τόσο σε έμπειρες όσο και νεοσύστατες επαγγελματικές σχεδιαστικές ομάδες. Απευθύνεται επίσης σε διδάσκοντες, και κατ’ επέκταση φοιτητές, που θέλουν να εισάγουν ή να συμμετέχουν σε δραστηριότητες ανάπτυξης καινοτομίας στη μάθηση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για δημιουργικότητα τόσο στη βιομηχανία όσο και την κοινωνία.
Οι ψηφιακές υπηρεσίες επιτρέπουν στις επαγγελματικές σχεδιαστικές ομάδες να συνεργάζονται, να ανταλλάσσουν ιδέες μέσα από ένα σχεδιαστικό καμβά που δέχεται ψηφιακές αναρτήσεις, να αναγνωρίζουν συσχετίσεις ανάμεσα σε ιδέες ή έννοιες, να οργανώνουν, και να παρακολουθούν την εξέλιξη της δραστηριότητας υλοποίησης μιας δημιουργικής εργασίας.
Σε μαθησιακά πλαίσια, η ψηφιακή λύση επιτρέπει τη δόμηση δραστηριοτήτων σε βήματα της σχεδιαστικής σκέψης, την ανάθεση εργασιών σε φοιτητές μέσα από μαθήματα τα οποία συντονίζουν οι διδάσκοντες παρακολουθώντας στενά την εξέλιξη της εργασίας των φοιτητών. Η πληροφορία μέσα στα μαθήματα μπορεί να δημοσιευθεί με πολυμεσικά αρχεία όπως εικόνες, βίντεο, και κείμενο, σχεδιαστικούς καμβάδες, ή και κουίζ που χρησιμεύουν ως μαθησιακά εργαλεία για την παραγωγή ανατροφοδότησης.
Ακόμη πιο σημαντικό, η ψηφιακή παρέμβαση επιτρέπει σε όλους τους δυνητικούς ενδιαφερομένους, περιλαμβανόμενων των επαγγελματικών σχεδιαστικών ομάδων, των διδασκόντων, και των φοιτητών, να δημοσιοποιούν σχεδιαστικές δράσεις που αφορούν σύγχρονες προκλήσεις ή και τμήματα αυτών ενθαρρύνοντας την επαναχρησιμοποίηση ψηφιακού περιεχομένου και προωθώντας καλές πρακτικές στην ανάπτυξη καινοτομίας.
Η ψηφιακή πλατφόρμα eDea εμπλουτίζεται συνεχώς με σχεδιαστικές δραστηριότητες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων καινοτομίας από επαγγελματίες σχεδιαστές. Οι σχεδιαστικές δραστηριότητες αφορούν σύνθετες προκλήσεις του 21ου αιώνα που σχετίζονται με επιχειρηματικότητα ή κοινωνική επιχειρηματικότητα.
Η ψηφιακή λύση eDea συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό δραστηριοτήτων καινοτομίας και μάθησης. Η ψηφιακή μορφή των δράσεων έχει ως θετικό αποτέλεσμα την αύξηση της διάδρασης σε διαδικασίες σχεδιασμού και μάθησης μέσα από πολυμεσικές περιγραφές και υπηρεσίες συνεργασίας και διαμοιρασμού γνώσης και ιδεών.